Ofte stilte spørsmål
Her får du svar på de mest populære spørsmålene angående Epleblokka
Hvor lang er leveringstiden?
Blokken skal være hos deg 3-5 virkedager etter bestilling avhengig av hvor du bor i Norge. Noen få steder kommer leverandøren vår dessverre ikke til, her brukes Posten og det kan ta lenger tid.
Hva gjør jeg om jeg ikke har fått den?
Sjekk sporingslinken du fikk i e-posten av oss for å se om den er på vei. Hvis du ikke blir klokere tar du kontakt med oss her.
Hva gjør jeg om jeg ikke er hjemme når den leveres på døra?
Ingen problem! Budet sender deg en SMS om hvor den er levert.
Hvordan blir den levert?
Vi bruker Helt Hjem for å levere blokken(e) hjem til deg. Deres bud leverer blokken(e) i postkassen eller på dørmatten. Når blokken er levert får du en SMS om hvor den ble lagt av budet.
Hvordan kan jeg spore sendingen?
Vi sendte deg en e-post rett etter bestillingen, der ligger det en sporingslink du kan trykke på for å sjekke hvor blokken(e) befinner seg.
Kan jeg bestille flere?
Du kan bestille så mange du vil! For bestillinger over 3 blokker kan du ta kontakt med oss her.